54689-200x44

Οι επιχειρηματίες μπορούν να έχουν μεγάλη γνώση για το προϊόν τους και τη φάση της παραγωγής, αλλά και η έλλειψη γνώσης σχετικά με την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, πώς να χειριστεί την ανάπτυξη, τη συνεργασία, την εφοδιαστική, τη γνώση της αγοράς, κ.λπ. Άλλες προκλήσεις είναι χαμηλή αποδοτικότητα, η παραγωγή μικρής κλίμακας και πώς να ενισχυθεί η περιφερειακή πλεονεκτήματα και μοναδικότητα. Ένα γενικό θέμα σε αραιοκατοικημένες περιοχές είναι η περαιτέρω μείωση του πληθυσμού.

Τα τοπικά ΜΜΕ του τομέα των τροφίμων έχουν μεγάλες δυνατότητες να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία θέσεων εργασίας και ευκαιριών στις αγροτικές περιοχές. Το τοπικό φαγητό αποτελεί ένα εργαλείο για την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών ευκαιριών και των προϊόντων, την προώθηση, σε μεγαλύτερο βαθμό από την τοπική υπερηφάνεια και την ταυτότητα και την παροχή ασφαλών θέσεων εργασίας και την οικονομική ανάπτυξη. Ξεκινώντας από την ευαισθητοποίηση των περιφερειακών και τοπικών αρχών ρόλο στη βελτίωση των περιφερειακών και τοπικών πολιτικών και λαμβάνοντας υπόψη το εύρος των ΜΜΕ στον τομέα των τοπικών τροφίμων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι μικροί παραγωγοί, οι περιφερειακές στρατηγικές είναι υψίστης σημασίας για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και την επιτυχία τους, LOCFOOD στοχεύει στην ικανοποίηση των αναγκών της εμπειρίας ανταλλαγή και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των φορέων χάραξης πολιτικής για την περαιτέρω ανάπτυξη κοινών πολιτικών και στρατηγικών.

Οι στόχοι του LOCFOOD είναι η βελτίωση των υφιστάμενων πολιτικών και περιφερειακές στρατηγικές τόσο για τις ΜΜΕ και την επιχειρηματικότητα στον τομέα των τοπικών τροφίμων, την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και των καινοτόμων δράσεων σχετικά με τη χρήση των τοπικών τροφίμων.